Center for pædagogisk viden og udvikling
  • Nyheder
  • Inklusion
  • IT og medier
  • Literacy
  • Natur
  • Sundhed
  • Læringsledelse

Computerspil i skoletiden har målbare effekter

At inddrage computerspil i skoletiden frem for at forbyde dem, kan både hjælpe udsatte elever og give ro i klassen.
Læs mere her

IT og medier

  • Strategi for digital dannelse

Relaterede nyheder:

05. nov 2021

KL: Teknologiforståelse skal have sit eget fag – og have plads i de andre fag

03. aug 2021

Minister i samråd: Uholdbart, at digitale læringsplatforme ikke gør mere nytte

03. mar 2020

Smartphones og skærmtid kan give børn læring i naturen

17. dec 2019

Skoler sætter digital dannelse på skoleskemaet efter flere sager
Alle nyheder
  • Center for pædagogisk viden og udvikling
  • Gothersgade 20, 7000 Fredericia
  • niels.hjort-petersen@fredericia.dk